NOVA мести "Намери ме" - разберете КОГА ще се излъчва хитовият турски сериал


Промяна в следобедната програма на NOVA в началото на ноември...

Считано от по-следващия понеделник (05-и ноември) в ефира на медиата стартира новото публицистично предаване "Плюс-минус. Коментарът след новините", което ще се излъчва всеки делничен ден от 16:15 до 17:00 ч. веднага след следобената емисия на "Новините на NOVA".

Стартът на формата ще наложи промяна в часа на излъчване на хитовия турски сериал "Намери ме". От 05-и ноември (понеделник) мелодрамата вече ще започва с 30 минути по-късно - в 17:00 ч., като ще продължава до 18:00 ч.

Повторенията на "Господари на ефира", които вървят от 17:30 до 18:00 ч., падат от следобедната програма на NOVA, като за последно издание ще бъде показано на 02-и ноември, петък.

Следобедна програма на NOVA от 05-и ноември:
13:30 - "Остани с мен"
14:30 - "Прости ми"
16:00 - Новините на NOVA - следобедна емисия
16:15 - "Плюс-минус. Коментарът след новините"
17:00 - "Намери ме"
18:00 - "Семейни войни"

Коментари

  1. Това предаване+турската боза да си я наврат от НОВА Босфор ТВ в г...а!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Моля, спазвайте добрия тон! Благодарим!