Вие пожелахте: Ана Лусия Домингес


Ана Лусия се смята за овластена жена с виждане за бизнес. Актриса и бизнесдама, колумбийката е пълна с работа.


Ана Лусия Домингес и Хорхе Карденас живеят от известно време в Мексико, където тя се снима вече три години в "Госпожа Асеро". В началото намерението им не е било да се установяват там, а да се върнат в Колумбия. Въпреки това, новите професионални ангажименти, които се появиха в страната на ацтеките, както и възможността да разшири компанията си "ALD Moda", ги накараха да останат там.

Нови пътища...
Когато отидохме в Мексико, бяхме в Intermoda и неусетно намерихме клиенти в Мексико Сити и други градове. Беше голяма възможност да разширим марката.

Рутина...
Заради несигурността в Мексико Ана Лусия и Хорхе, както и други актьори, спряха да ходят по барове и дискотеки. "Сега предпочитаме да се събираме по домовете и да си прекарваме добре заедно. Обичаме да се събираме с приятели и да гледаме филми, да пеем, да играем. Хорхе готви, а аз му помагам".

- Какво ти харесва и не ти харесва в Тути, героинята ти в "Госпожа Асеро"?
Харесва ми, че е комедия. Тя смекчава малко драмата във всеки сезон, смъртта, кръвта, наркотрафикантите и цялата тази трагедия. Не ми харесва, че има доста горещи сцени и по бельо, да кажем, че е неудобно, но винаги съм имала късмета да си партнирам с големи актьори, така че всичко е точно.

- Ти си от втория сезон на сагата. Някога питала ли си се дали да продължиш, или да напуснеш?
При първата ми среща с Роберто Стопело, сценариста, ми каза, че Тути заради начина си на живот и за това, че е отрицателен герой, ще умре в епизод 50 на този сезон. Когато гледаха епизодите и видяха реакцията на зрителите спрямо тази героиня, не я убиха, а продължиха да я развиват. Никога не съм се питала дали да продължа, или не. Обичам Тути.

- Дойде в САЩ, за да оглавиш римейка на "Жестока любов". Какво помниш от тази главна роля?
Помня, че за първи път дойдох в Маями, за да работя "Дивата котка". Имаше голям успех. Вторият път беше с "Жестока любов", римейк на много успешна теленовела в Колумбия. Хареса ми да работя с Карлос Понсе, Телемундо е моят дом, с тях съм правила много теленовели като "Трима братя, три сестри", "Изпитание на любовта" и др. "Жестока любов" е много хубава теленовела, която винаги съм я помнила.

- Как се чувстваш в Мексико? Мислиш ли да останеш и да дебютираш в мексиканската телевизия?
Обичам да работя в Мексико. Всъщност през 2005г. дойдох да направя теленовела с Давид Сепеда и Клаудия Алварес, която се казваше "Преплетени души", много красива история, заснета в Мексико и с красиви локации в Картахена, Колумбия. Обичам Мексико, това е моят дом, вече 3 години съм тук, харесва ми културата й, храната, музиката, цветовете, харесва ми да живея в Мексико.

- Имаш своя марка за дънки и поли. Ти ли правиш моделите?
Аз се занимавам с креативната част, със забавната, винаги съм харесвала модата. Очевидно заради работата ми и защото пътувам много, имах възможност да опозная различни култури и да разбера от какво има нужда всяко място, затова намерихме перфектния начин и форма жените да се чувстват удобно. Аз правя дизайните, избирам тъканите, платовете. Първо ги пробвам аз, за да съм сигурна 100%, че това, което предлагам на хората, е реално и качествено.

- Като бизнесдама мислиш да се пробваш в друга област?
Като бизнесдама винаги мисля какво друго да правя. Сега правим проби, за да пуснем линия за косата. Хората ме питат как се грижа за моята коса. Сега правим проби за шампоан, третиране, крем, масло за блясък, това е дълъг процес, така че другата година ще пуснем нашите продукти за коса.

- Какви планове имаш след края на "Госпожа Асеро"?
Мисля да си почина, да бъда със семейството си в Колумбия, да съм с племенниците си, много обичам да пътувам след дълъг работен процес. Сякаш си давам награда. Ще работя много с моята марка, за следващата година има един филм, в който ще участвам, искам да правя театър, в процес на разговори сме, ще видим какво ще стане.

- Би ли искала да работиш в родината си Колумбия?

Разбира се, бих искала да се върна там. От няколко години работя навън, но винаги се връщам. Бях във Венецуела, Аржентина, Мексико, Маями, но винаги се връщам, харесват ми колумбийските продукции, уча много всеки път, щом се върна. Всъщност голяма част от сериала, в който се снимах и който излиза скоро, е заснет в Меделин, Колумбия, моят град. Беше много хубаво.

- Кога ще станеш майка?
Изчаквам още малко. Трудно е да спра в най-продуктивния момент от кариерата си. Имам много работа и ако забременея, ще трябва да спра за известно време. Бих искала да бъда с детето си поне една година, преди да се върна на работа.


- Вече имаш име, ако бъде момиче...
Вярвам, че ще имам момиче и дори знам как ще се казва - Лусиана. Дори смятаме да се роди в Мексико. Но ако бъде момче, ще бъде сложно, защото не сме мислили за име.


- Хорхе ентусиазиран ли е да бъде баща?
Той вече се примири. Той казваше, че две години след женитбата ще имаме дете. Минаха десет и все още нищо. Усещам, че все още искам да продължа да правя много неща. И когато стана майка, искам да се отдам напълно на семейството и бебето си. Хорхе не ме притиска, не поставя тази тема на преден план. Прекарваме си много добре заедно, спим до 10 сутринта и си казваме, че това няма да го правям, когато си имаме бебе (смее се).



Коментари